Sidor

söndag 17 juli 2011

Harry Potter påverkar mig igen

Antal besök på bloggen har nu passerat 3000 och då vill jag bara säga tack för att ni tittar in! :)
Jag har haft så mycket att stå i nu, nytt jobb och så åker man på en förkylning på en gång.. hehe.. och så verkar ännu en vara på gång nu!

En liten uppdatering:
Har nu varit abstinent i två dagar. Jag känner ingen som helst lust att äta något med socker, och för den delen har jag knappt någon matlust heller. Jag känner mig nedstämd samt att jag för första gången på flera år har börjat få ångest på kvällarna.
Nu är jag ganska säker på att det här är kopplat till sorgen som jag känner över den sista Harry Potter-filmen som nyligen haft premiär! Då jag läste böckerna, och läste ut den sista, så grät jag och var ledsen.. jag tänker inte spoila för de som eventuellt inte läst eller sett, men det händer en del vansinnigt sorgliga saker i slutet och nu har jag alltså behövt uppleva det igen, nu i filmformatOch det känns! </3
Till veckan så kommer jag nog gå att se om filmen ändå, trots att den är så sorglig! Den är så vacker och så smakfullt gjord och de har lyckats överträffa mina förväntningar och gjort den bästa filmen i serien! Men jag måste ha sällskap när jag ser den, för annars kommer jag drunkna i tårar... eller det lär jag ju göra ändå.. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar