Sidor

lördag 11 juni 2011

Besvikelse

Idag drack jag te med kokosfett till frukost, för att jag var inte hungrig och det har varit vansinnigt varmt hela veckan och då är många automatiskt mindre hungriga.
Så jag åkte in till stan för att försöka hitta en kjol. Gick i säkert 13-14 butiker utan framgång. Kom istället hem med en bronzer... ;) Ja, jag är en make up-nörd!

Hursom helst, när jag så vid 15-tiden äntligen bestämde mig för att käka, inne i stan, så blev det en Subway-macka. Parmesan- och oreganobröd med grillat kycklingbröst, ost, grönsaker, salt och peppar, olja och vinägerdressing. Den smakade absolut INGENTING. Jag hade lika gärna kunnat äta papper!! Jag blev riktigt besviken. Tyvärr, eller tur nog, så köpte jag en meny, dvs. läsk och en cookie också. Jag tänkte att "fuck it". Jag ORKAR inte bry mig när det är så svårt att hitta bra LCHF-alternativ när man vill äta en lunch i stan. Köpa en grillkorv utan bröd? Roligt...... Nej. Så då äter jag något som är dåligt istället. För att jag tror att det sak vara gott. Kakan var god, det erkänner jag. Och läsken. Men det är bara för att min hjärna säger till mig att det är gott och att den vill ha.

Ett LCHF-café är vad den här stan behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar