Sidor

tisdag 7 juni 2011

Förr i tiden

Innan jag började med LCHF så kunde jag äta sådan mat utan att egentligen veta att det fanns människor som förespråkade det sättet att äta, att det faktiskt är mat som jag mår bra av... Hittade denna korta videosnutt (måste varit ett misstag när jag skulle ta ett foto, haha) :D


Detta var då stekt lax, ugnsbakad zucchini med olivolja, timjan, sallad och tomater med olivolja, salt och svartpeppar, samt en kall sås bestående av turkisk yoghurt, majonnäs, tomatpuré, citronsaft, olivolja, salt och svartpeppar. Och jag ÄLSKADE den här typen av mat! En favorit var också lax med fetaost, körsbärstomater och avokado. Mmmm... DOCK så tog jag ibland lite pastafjärilar till. Det gör jag INTE nuför tiden ;)
En gång när jag berättade för dietisten som jag gick till, om den rätten, frågade hon förvånat om jag inte fick känningar av gallan när jag åt så mycket fett i en måltid..

Nåja. Sämre kan man ju äta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar