Sidor

lördag 12 maj 2012

Bio ikväll - lämpligt snacks?

Puh. I morse när jag vaknade så stannade hjärtat, sedan brast jag ut i skratt. Jag hade drömt att jag ätit godis! Jag hade låtit mig lurats när någon sagt "du kan väl smaka" och så hade jag inte kunnat sluta, och inte tänkt, och helt plötsligt hade jag ätit ett gäng godsaker. Och köksskåpen var fulla med godis, som jag fått och vunnit! Jisses vilken mardröm.

Nu är jag inne på dag 7 utan socker (nåja, det var socker i marinaden till den grillade kycklingklubban jag åt igår) och just nu känns det bra. Lite sorg förstås, men mest känns det bra. Känns så otroligt bra i kroppen och jag känner mig klarare i huvudet.

Min fundering just nu är om jag ska fixa något snacks till bion ikväll, eller om jag ska skippa det. Jag måste inte, men det vore trevligt. Kan bara inte komma på något passande eftersom nötter är uteslutet pga. allergirisk. Jag får fundera vidare!

Är lite osäker på vad jag ska äta ikväll men det lutar åt Pam's LCHF-pizza.

Vilket väder det är förresten! Regnskurar varvat med solsken. Det kan verkligen inte bestämma sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar