Sidor

söndag 8 maj 2011

Kosläpp!

Det har varit en riktigt trevlig dag idag. Trots att jag stängde av väckarklockan i sömnen (trodde det var en dröm) och försov mig en timme. Men det gick! Åkte iväg på betessläpp ute på Jällaskolan utanför Uppsala. Underbart väder och jättemycket folk samt glada kossor! :D
Det enda negativa är att jag har fuskat. Och har jag fuskat lite så tänker jag ibland att då kan jag lika gärna fuska mer... det är ju ändå kört liksom. Dåligt tänk!! Meeen, nya tag nu!
Arla bjöd på kanelbullar och Ekologisk Mellanmjölk och då tog vi ju naturligtvis. Två bullar! Ville ju få valuta för busspengarna, haha. Sen åt jag en glass senare.... fyyy mig.
Imorgon ska vi grilla och då hoppas jag att jag kan hålla mig. Har ju en LCHF-kladdkaka i kylen, den är mindre dålig.

Här är de glada kossorna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar